nuffnang ads

~Followers~

Ahad, 21 Mac 2010

Penyertaan - Giveaway Birthday Present for My Baby from Mama Icha

Salam Sejahtera, entri semalam dengan tajuk yang hampir sama baru cop tempat... kira macam booking la...rupa-rupanya belum lagi diambil kira oleh penganjur ... Mama Icha.... semak semula rupanya syarat wajib tak cukup.... hehehe... belum jadi pengikut lak.... okey Mama Icha... aye dah jadi follower yek... jgn tak layak lagik... pening la aye cam ni...

Penyertaan anak pertama (jangan mare.... sebab masih dalam syarat kan?)
Nama:  Muhammad Alif bin Ahmad Kamal
Tarikh Lahir:  8 Oktober 2006
Tempat Lahir:  Klinik Bersalin Yasmin, Lumut, Perak
Umur skang:  (kalu kira tarikh hari ni 21/3/2010) 3 tahun 7 bulan ... berapa hari?
Berat semasa lahir:  2.45 kg
Tingggi semasa lahir:  tak ingat lak.... kad tinggak kat umah di seri iskandar
Perkembangan baby anda skang:  dah sekolah (tadika kemas) .... dah buleh mewarna dengan cantiknya, menulis lebih kurang, mengira 1 - 10 dan belajar nak kira sampai 100... macam2 lagik... macam tak percaya plak umur baru masuk 1 tahun dah boleh cakap.... fasih sekali...

allif bersama sebahagian mainannya













Penyertaan Kedua
Nama: Irdina Huda binti binti Ahmad Kamal

Tarikh Lahir: 2 Disember 2007
Tempat Lahir: Klinik Bersalin Yasmin, Lumut, Perak
Umur skang: (kalu kira tarikh hari ni 21/3/2010) 2 tahun 3 bulan ... berapa hari?
Berat semasa lahir: 2.50 kg (lebih skit dari abangnya)
Tingggi semasa lahir: tak ingat lak.... kad tinggak kat umah di seri iskandar
Perkembangan baby anda skang: belum sekolah tapi dah minta nak skolah gak ikut abang dia... dah buleh mewarna ... menulis lebih kurang, mengira 1 - 10 masih lagi sangkut2... suka menyakat abangnya...
Diena .... ready nak sakat alif
 
Nak nama ummi diorang ker?
Nama Ummi:  Salatul Zarida binti Ishak

3 ulasan:

  1. ok...mama dah terjah...lulus...bagus awak dua2 sekali anak awak,awak join...k...tunggu keputusan n senarai peserta nanti eh....

    BalasPadam
  2. tolong bagi alamat umah tuk GA yg saya anjurkan

    ni emel saya

    babyhubby140308@gmail.com

    from MAMA ICHA

    -sori yea lmbt pos cos emel tuk blog da diblocked cos lupa password

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...