~Followers~

nuffnang ads

Ahad, 14 November 2010

bARdbOO GIVEAWAY

Salam 1Malaysia dan 1Dunia,

bARdbOO Giveaway... pelikkan namanya... walau apa pun itu lah kreatif dan hak milik individu untuk membuat sebarang nama... yang pasti ia tidaklah menyakitkan sesiapa... kerana nama itu hanya pemiliknya saja yang tahu apa makna disebaliknya.

ngee.... bukan tujuan catatan ini untuk pertikai pulak nama GA ni... cuma untuk pengenalan GA dan sebagai tanda join GA ni...buat suspen jer..

seperti yang tertera kat banner kat atas tu, hadiahnya dari UK dan begitu yang dinyatakan oleh penganjur GA ini.

GA ini aye tahu dari SINAR RAUDAH, semasa jalan-jalan di alam maya (blogwalking).

nak bagi tahu lagi... ada hadiah juga untuk referer tertinggi

antara syarat penyertaan boleh terus ke http://www.bardboo.com/2010/07/bardboo-giveaway.html 

Tarikh tutup:  31.12.2010 - lama lagi tu...oppps.... TAMAT SUDAH... TAK SEMPAT JOIN DAN INFORM TUAN GA.... huhuhuuu tak merasa barangan dari UK tu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...